سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات مربوط به کفپوش ها

نظر

پارکت آرتا لمینت آرتا با بیش از 40 سال سابقه و حضور مستمر در بازار ایران و خاورمیانه (تحت عنوان گروه صنعتی آرتا)، با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته و به کار‌گیری نیروهای کارآمد و مهندسین مجرب، همواره در راستای ارتقای کیفیت و استاندارد محصولات خود، همگام با تکنولوژی روز دنیا کوشیده است و توانسته به عنوان یک برند معتبر، قابل اعتماد و مردمی در صنعت چوب شناخته شود.

پارکت آرتا لمینت آرتا

پارکت لمینت آرتا ساخت ایران و محصول گروه صنعتی آرتا می باشد، پارکت آرتا یکی از مطرح ترین و با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار می باشد و با ستاندارد AC4 تولید و به فروش می رسد.

 

مشخصات فنی پارکت آرتا

هر بسته یا کارتن پارکت آرتا دارای 8 عدد تایل با ضخامت 8 میلیمتر می باشد که مساحت 1.9711 متر مربع را کاور می کند، جنس پارکت آرتا اچ دی اف می باشد و نوع کلیک یا به عبارت دیگر شیار و فاق و زبانه آن یونی کلیک است.

 

تنوع رنگ پارکت آرتا

پارکت ارتا دارای تنوع رنگ و طرح زیاد و زیبایی می باشد به طوری که در حدود 30 طرح مختلف را شامل می شود با انواع الواری و پارکتی، استریپ، آجری، کم گره و طرح های خلوت، دارای گره های چوب، از روشن تا تیره.

 

قیمت پارکت آرتا

قیمت پارکت آرتا بسیار رقابتی بوده و نسبت به سایر رقبای هم تراز خود، دارای قیمت مناسب تری می باشد، با توجه به این که قیمت محصول در میزان فروش آن تاثیر مستقیم دارد، از این رو این برند توانسته بخش اعظم بازار را در اختیار خود بگیرد.

 

کاربرد پارکت ارتا

پارکت ارتا در منازل مسکونی، شرکتها و ادارات و همچنین فروشگاه ها و اماکن تجاری قابل استفاده می باشد و از دوام خوبی نیز برخوردار خواهد بود.

 

ضمانت و گارانتی پارکت آرتا

پارکت ارتا برای منازل مسکونی دارای 10 سال ضمانت و برای مصارف اداری و تجاری دارای 5 سال گارانتی می باشد و در صورت بروز مشکل شرکت پاسخگوی مشتریان خواهد بود.

 

برآورد هزینه پارکت آرتا

برای برآورد هزینه پارکت آرتا هم نیاز به مساحت کار و هم نیاز به محیط کار برای مشخص شدن قرنیز های دور داریم، ساده ترین روش اندازه گیری پارکت این است که فضاها را جداگانه اندازه بگیرید و سپس با هم جمع کنید. یا روش دیگر این است که به صورت شماتیک یک نقشه روی کاغذ رسم کنید و اندازه هر دیوار را روی نقشه بنویسد و همراه خود به دفتر فروش بیاورید تا هنگام خرید کارشناس فروش میزان مورد نیاز پارکت و قرنیز را برای شما محاسبه نماید.

 

فوم پارکت ارتا

انتخاب فوم مناسب برای لمینت ارتا اهمیت بسیار زیادی دارد و صرفا سایلنت بودن فوم کافی نیست، توجه داشته باشید که فوم سایلنت به صورت فله ای و بدون بسته بندی شرکتی و فقط در یک نایلون ساده عرضه می شود، لذا خرید فوم از شرکت های معتبر بسیار مهم است.

 

نصب پارکت ارتا

نصب پارکت ارتا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر چنانچه نصاب و مجری پروژه از مهارت کافی و اصول نصب اطلاع و آگاهی کافی نداشته باشد، پس از اجرا پارکت با مشکل موجه خواهد شد.

 

نحوه نظافت پارکت آرتا

با توجه به تجربه چندین ساله ما در خصوص روش نگهداری و تمیز کردن پارکت لمینت آرتا بهترین روش این است که در یک ظرف آبپاش مانند شیشه شوی، آب بریزید (بدون افزودن هیچگونه ماده شوینده)، آب را روی لمینت اسپری کنید، سپس با یک تی حوله ای کاملا خشک، شروع به تی کشیدن کنید تا آب اضافی جذب تی شما شود، در این روش نظافت، همواره جلوه پارکت لمینت حفظ خواهد شد.

 

نمایندگی فروش پارکت آرتا

هر فروشگاهی نمایندگی فروش نیست، توجه داشته باشید که فقط از نمایندگی های مجاز اقدام به خرید پارکت ارتا نمائید در غیر این صورت علاوه بر کیفیت نامشخص کالای ارائه شده، در صورت بروز هرگونه مشکل، فاقد گارانتی خواهد بود؛ چوبینه نمایندگی رسمی پارکت آرتا می باشد.

 

روش خرید پارکت آرتا

روش خرید پارکت ارتا چگونه است؟ آیا امکان خرید اینترنتی پارکت آرتا مقدور است؟ این ها سوالاتی هستند که مشتریان از ما می پرسند، برای خرید پارکت آرتا می توانید به صورت حضوری به دفتر فروش شرکت مراجعه نمائید و یا نمونه رنگها را در وبسایت مشاهده و به صورت تلفنی اقدام به خرید نمائید.

 

نام کالا : پارکت آرتا لمینت آرتا ARTA

شرکت سازنده پارکت لمینت آرتا : گروه صنعتی آرتا

 

کشور سازنده پارکت لمینت آرتا : ایران / اردبیل

 

استاندارد پارکت آرتا لمینت آرتا :  AC4

 

ضخامت پارکت آرتا لمینت آرتا : 8 میلیمتر

 

تعداد تایل در هر بسته : 8 عدد

 

سطح پوشش هر بسته : 1.9711 متر مربع

 

گارانتی پارکت آرتا : 10 سال ضمانتنامه کتبی برای فضاهای مسکونی / 5 سال اداری

 

برای مشاهده لیست قیمت پارکت لمینت آرتا  کلیک نمائید.

 

پارکت لمینت آرتا با کمترین هزینه به سراسر کشور ارسال می گردد.