سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات مربوط به کفپوش ها

نظر

در این روزها که واردات کالا های خارجی با ممنوعیت مواجه شده و یا به سختی صورت میگیرد تولیدات داخلی رونق گرفته و روزانه شاهد ورود برندهای جدید ایرانی به بازار هستیم. پارکت لمینت هم از این حیث مستثنی نیست و امروزه پارکت ایرانی با برندهای مختف و کیفیت های متفاوت وارد بازار شده و در حال رقابت با یکدیگر و همچنین با برندهای خارجی می باشند. البته گرایش با این حجم به سمت تولید پارکت ایرانی و تنوع برندی که در این محصول ایجاد شده تا حدودی باعث سردرگمی خریداران و سختی در انتخاب ایشان گشته و متاسفانه با توجه به عدم ارائه اظلاعات کافی و بعضاً نادرست تولید کننده در مورد محصول تولیدی خود و کیفیت آن خریدار را دچار شک و تردید در خرید خود مینماید.

ما در اینجا سعی کرده ایم تا برندهایی از پارکت ایرانی را که مشخصات فنی مناسبی دارند و از نظر کیفیت مورد تایید می باشند را به نمایش گذاشته و اطلاعات مربوط به آنها را در اختیار خریداران گرامی قرار دهیم تا با توجه به کاربری مورد نیاز و بودجه مورد نطر بتوانند پارکت مناسب خود را انتخاب و خریداری کنند. همچنین در این دسته چندین پارکت لمینت ارزان قیمت و اقتصادی را به نمایش گذاشتیم تا مشتریانی که به دنبال پارکت ارزان و مقرون بصرفه هستند بتوانند به راحتی پارکت مورد نظر خود را در این مجموعه پیدا کرده و انتخاب کنند . 

پارکت لمینت ارزان

پارکت لمینت دارای نوع سخت و نرم است که از لمینت نرم برای کف و از نوع سخت برای ساخت درب و غیره استفاده می­شود. در کمترین زمان قابل نصب است. با استفاده از پارچه مرطوب به راحتی می­توان تمیز کرد. علاوه بر آن با خرید پراکت لمینت ارزان مناسب با هر دکوراسیونی می­توانید به راحتی در مکان­های مختلف از آنها استفاده کنید. فروشگاه دکوچوب بهترین و متنوع­ترین پارکت­ها را به واسطه وب­سایت خود در معرض فروش قرار داده است، تنها با یک تماس!

منبع : پارکت ارزان